10 مورد از بایدها و نبایدهای نمایشگاه
با رعایت کردن در هنگام برگزاری نمایشگاه، موفقیت خود را در نمایشگاه های بین المللی بیشتر کنید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی
بایدها
1- اهداف واضح و مشخصی را برای نمایشگاه خود مشخص کنید. چگونه “ موفقیت” را تعریف می کنید؟
2- تعیین کنید که شما چگونه می خواهیدROI (بازدهی سرمایه) برای رویداد نمایشگاهتان را اندازه گیری کنید. چگونه امتیاز خود را نگه می دارید؟
3- با یک تبلیغ بسیار خوب نمایشگاه خود را
شروع کنید و دلیلی به بازدید کنندگان دهید که غرفه شما مقصد و هدف نمایشگاه می باشد.
4- کارکنان و غرفه داران خود را آموزش دهید. آنها را برای انجام بهتر وظایفشان در غرفه نمایشگاه تکنیک های منحصر به فرد شرکت و تجهیزات دیگر مجهز کنید.
5- اهداف خود را به موقع پیگیری و نمایشگاه خود را با یک طرح مدیریتی فوق العاده پیاده سازی کنید.
نبایدها
1- فقط از روی عادت در رویدادهای نمایشگاهی ثبت نام کردن و شرکت کردن. از ستاد برگزار کننده نمایشگاه بخواهید به شما بگوید چرا باید امسال مجدداً در نمایشگاه شرکت کنید.
2- غرفه خود را فقط برای رضایت و افتخار خودتان طراحی کنید. هدف از طراحی این است که پیام نمایشگاهتان را به بازدید کننده برساند.
3- قرار دادن کارت های ویزیت و بروشورها در یک ظرف : اگر شما می خواهید همچین کاری کنید، زحمت رفتن به نمایشگاه را نکشید.
4- 3 روز پشت میز نشستن و گفتن عجب نمایشگاه پستی. برای استقبال از بازدید کنندگان خود در نمایشگاه بسیار مشتاق باشید ( ودنبال بهترین پیشنهادات و فرصتها باشید)
5- پیشنهادات و مشتریان خود را برای 3 ماه بعد از نمایشگاه ترک کردن. یک برنامه قوی و منظم برای پیگیری و جلب نظر آنها بعد از نمایشگاه داشته باشید.
با داشتن این نکات نمایشگاهی، خود را برای شروع موفقیت در نمایشگاه های بین المللی آماده کنید. با شرکت تهران تجهیز و ساخت غرفه با کیفیت و جذاب، مقصد و هدف نمایشگاهتان شوید و از رقیبهایتان پیشی بگیرید.
منبع: www.ghurfe.ir