راه هایی برای فروش لباسی که طراحی کرده ایم

 

?? يک پورتفوليو بسازيد

 

 

درباره اهميت پورتفليو و نکاتي که بايد در ساخت آن مدنظر قرار دهيد، قبلا بسيار سخن گفته‌ايم و نکات زيادي را عنوان کرده‌ايم. ساخت يک پورتفلوليوي خوب اولين گام براي موفقيت در فروش محصول است.

 

عکس خوب بگيريد.

 از گرفتن عکس‌هاي سرسري براي قرار دادن در پورتفوليو خود داري کنيد.

اگر امکانش را داريد از يک مدل يا کسي که با اين حرفه  و طراحي لباس آشناست راهنمايي و کمک بگيريد؛ هم براي پوشيدن لباس و هم براي عکاسي

 

?. کمي تحقيق کنيد

 

 

آيا فروشگاه‌هاي مستقلي براي فروش لباس که محصولاتي شبيه آنچه شما دوخته‌ايد داشته باشند، مي‌شناسيد؟

 آيا وبسايتي ديده‌ايد که لباس‌هايي شبيه آن را بفروشند؟ سعي کنيد طراح‌هايي را پيدا کنيد که کارشان شبيه کار شماست و استراتژي و تاکتيک فروش آنها را ياد بگيريد.

 

?. از منابع آنلاين استفاده کنيد

 

 

برخي وبسايت‌ها آنچه شما طراحي کرده‌ايد را اگر مورد توجه خودشان يا کاربرهايشان قرار بگيرد، براي شما مي‌دوزند. از اين وبسايت‌ها بايد زماني استفاده کنيد که يک ايده و طرح عالي داريد اما نمي‌توانيد يا نمي‌خواهيد خودتان آن را بدوزيد.


?. يک فروش لباس طراحي کنيد

 

 

اگر مي‌خواهيد بطور مستقل کار کنيد و خودتان آنچه طراحي کرده‌ايد و دوخته‌ايد را به فروش برسانيد، لازم است يک وبسايت فروش لباس راه‌اندازي کنيد. اين روزها همه به خوبي مي‌دانند که يک وبسايت را چطور طراحي کنند، اما اگر آشنايي نداريد، وبسايت‌هاي زيادي براي اين منظور وجود دارند که مي‌توانيد از آنها بهره بگيريد.

 

?. برند شخصي خود را داشته باشيد

 


در دنياي پر از ارتباطات امروز ما کلمات بيشتري نسبت به قبل رد و بدل مي‌کنيم و زياد بودن کانال‌هاي ارتباطي به اين معني است که ابزارهاي ارتباطي ما با سيلي از اطلاعات مواجه هستند. اما براي برندها اين کلمات چيزي فراتر از وسيله‌اي براي انتقال پيام است.

 به توجه به اينکه کاربران و مصرف‌کنندگان روز به روز بيشتر از يکديگر راهنمايي و تاييد مي‌گيرند و براي انتخاب يک برند بيشتر از قبل به مقالات و وبلاگ‌ها مراجعه مي‌کنند، لازم است برندها ارتباط خود را با مشتري‌ها بيشتر کنند، در دسترس‌تر و داراي شخصيتي منحصر به فرد و مشخص باشند.